Københavns Ballet Akademi inviterer til træning i 4 dage i begyndelsen af efterårsferien for de elever der vil have intensiv ballettræning og afprøve moderne ballet.
Vi har før samarbejdet med Jeppe Jacobsen og er denne gang så heldige at få besøg af hans kone Kozue Mikami også. Begge er de erfarne undervisere og er til daglig tilknyttet Sønderjyllands Danseakademi.

Programmet vil være:
Datoerne: 12-15 oktober 2024🎃
Tidspunkt: 10-11.30 balletteknik
11.40-12.30 solo/repertoire
Frokostpause
13.00-13.50 Contemporary/modern
14.00-14.30 Styrke og stræk

Samlet pris for alle 4 dage 2200,- og inkluderer ikke mad og drikke.
Der er maksimalt plads til 16 elever på campen, så det er først til mølle.
Campen vil blive gennemført med minimum 6 deltagere.
Man kan fortryde sin tilmelding/betaling i op til 1 måned før campen.
(Alle beløb bliver tilbagebetalt i tilfælde af aflysning fra skolens side, samt ved deltagers fortrydelse inden d. 1/10 24)
Campen foregår i vores egne lokaler i Hørsholmsgade.

UNDERVISERE PÅ CAMPEN:
Kozue Mikami:
Kozue har trænet i Kitami, Japan og Central School of Ballet, London.
I 2013 blev hun tilbudt en stilling som solist ved Joburg Ballet i Johannesburg, Sydafrika, hvor hun dansede flere store balletter og moderne forestillinger.

Efter hun afsluttede sin professionelle dansekarriere, underviste hun i flere år i Tokyo og rundt omkring i Japan.
I 2019 tog hun dansen op igen, og dansede som gæstedanser i Polen, før hun trak sig tilbage og tog imod en stilling som balletlærer ved Sønderjyllands Danseakademi.

Jeppe Jakobsen:
Jeppe startede sin træning på Sydfyn og Odense. Da han var 17, flyttede han til London for at færdiggøre sin træning ved Central School of Ballet.
Dansede ved Joffrey Balletten (nu Studio Company) i Chicago, Oklahoma City Ballet og Tivoli Ballet Teater, men trak sig tilbage fra dansen grundet en skade.
I 2018, efter at have arbejdet som balletlærer på Oure Efterskole, tog han igen dansen op ved Balet na Zamku w Szczecinie i Polen. Her dansede han indtil 2022, og var i 2021 og ’22 indstillet til den regionale teaterpris “Ravringen”.