Gratis prøvetime

Kom og vær med!

Vi har gjort det helt gratis at få en prøvetime.
Uanset om du har danset før eller det er helt nyt for dig, er du velkommen til en gratis prøvetime.
Passer holdet ikke, og du vil prøve et andet hold, er det også helt ok.
Til børn og unge anbefaler vi at tage en prøvemåned i stedet. Erfaringen har vist at specielt børn har svært ved at danne sig et indtryk efter en enkelt prøvetime.
Prøvemåned foregår ved at man melder sig til månedsbetaling, og ønsker man ikke at fortsætte, skal man bare melde sig fra inden måneden er gået. Normalvis er der 3 måneders opsigelse, men det ser vi altså bort fra hvis man er ny og ikke ønsker at være med alligevel.
Man melder sig til inde på holdoversigten.

Prøvetime:
Du skal ikke registreres for at komme til prøvetime men vi vil gerne vide lidt om dig. Derfor beder vi dig udfylde skemaet her på siden.
Så vender vi tilbage med konfirmation af prøvetimen.
Der er ikke krav om, at man skal møde op i specielt ballettøj. Men man skal komme i behageligt tøj til idræt (sportstøj).
Og det er fint at komme i sokker hvis man ikke har balletsko.

Er du i tvivl om hvilket hold der passer til dig eller dit barn?
Så skriv til os, og vi vil gøre vores bedste til at vejlede. Det er ikke ualmindeligt at det oplagte hold ikke er det rigtige hold.
Man må gerne prøve flere hold – og er man allerede tilmeldt et hold må man gerne skifte hold hvis et andet passer bedre.

Hvis i er en gruppe der ønsker ballet undervisning,
så tilbyder vi at oprette hold specifikt til jer. Kontakt os for muligheder.

Med afsendelsen af denne formular, er jeg indforstået med at have læse og forstået skolens GDPR politik og giver samtidig skolen lov til at kommunikere med mig via det oplyste telefonnummer og mailadresse. Privatlivspolitk