• ”Alfred danser ballet” fra børnekanalen Ramasjang har været en succes blandt mange og Alfred glæder sig nu til at besøge Københavns ballet akademi søndag d. 20. november kl. 15. Gudrun Bojesen og ham vil sammen med Alfreds mor, Mira dele erfaringer om det at være en del af Det Kgl. Teater og yderligere fortælle om hvordan det var for ham at være hovedpersonen i en serie på dansk national tv. Selvom Alfred kun er 10? år har han allerede været på scenen mange gange og træner hver dag for at blive professionel balletdanser. Kom og del et par timer med os i Salen og sig hej til Alfred!
  • Vores jubilæums forestilling bliver fejret i Dansekapellet lørdag d. 16/9 2023 med to forestillinger: kl. 13 og kl. 16
  • HOLLY DORGER førende solodanser ved Den Kongelige Ballet kommer på besøg på skolen og fortæller om sit travle liv på Kongens Nytorv. Der er nu tid til at stille alle dine spørgsmål om hvordan man bliver en dygtig balletdanser, hvordan det er at danse Svanesøen og hvordan man binder sine tåspidssko, når Holly kommer på besøg søndag d. 16/1-2022 kl. 15 i Salen på Hørsholmgade 20, opgang C. Der vil være mulighed for at få autograf og både børn og voksne er velkomne til arrangementet som vil vare ca. 1 1/2 time. Elever på skolen kan få billetter til 40kr stk. - normalpris 80kr Vi har ca. 60 pladser!