Betingelser for tilmelding

Tilmelding sker skriftligt af både nye og tidligere elever. Plads på hold reserveres i den rækkefølge tilmeldinger modtages. Tilmelding er bindende for hele sæsonen (september – 31. maj). Kun ved særlige omstændigheder kan udmeldelse finde sted – og det skal sendes skriftligt til skolens mail info@balletskole.dk med mindst én måneds varsel op til den første i en måned. Dog kan der ikke udmeldes i april og maj. Modtager skolen ikke en skriftlig udmeldelse hæftes der for resten af sæsonen for den tilmeldte plads, som vi holder til eleven. Skolen forbeholder sig retten til brug af fotos og video fra undervisning og forestillinger.
NB! Hvis en tidligere elev har gæld fra den forgangne sæson skal gælden betales før der kan tilmeldes en ny sæson (her skal ID nummer fra sæsonen før benyttes).

Betingelser for Prøvetimer

Ved bestilling af prøvetime møder man den første dag den bestilte klasse undervises.
Betal for prøvetimen inden deltagelse, skriv elevens fulde navn som også står på tilmeldingen Overfør betaling som anført til skolens konto: Nordea 2112 0307184753
Prøvetimen er uforpligtende – man tilmelder og betaler KUN for én klasse! Er prøvetimen en succes skal der tilmeldes inden man kommer til næste klasse. Man får et ID nummer der skal benyttes ved alle betalinger fremover: ID nummer og elevens fornavn.